Nokia Mix Radio: Nasıl Çevrimdışı Müzik Dinlenir?

- 2 sene önce
nokia-mix-radio-müzik-indire

Nokia’nın Windows Phone 8 ile gelen yeni Lumia serisinin en büyük ve rakiplerinden ayıran özelliği şüphesiz Mix Radio’dur.Mix Radio sayesinde 12 milyonun üzerinde şarkı bulunan ve “her telden” müziklerin bulunduğu kütüphaneden dilediğimiz şarkı türünü ücretsiz dinleme seçeneğimiz var.Uygulamanın en iyi yanı da Çevrimiçi iken dinlediğimiz müzikleri çevrimdışı yani internete bağlı değil iken dinleme imkaanımızın da olması.

Eğer siz de Windows Phone 8 dünyasına Nokia Lumia serisi ile giriş yapacak iseniz mutlaka Mix Radio özelliğini&uygulamasını kullanmayı bilmek hoşunuza gidecektir.

lumia-mix-radio

Peki şarkı listeleri nasıl çevrimdışı olarak dinlenilebilir?

İlk olarak Nokia Müzik uygulamasında Mix Radio bölümüne girin.Mix Radio bölümünde Daha Fazlası seçeneğini seçin.Dinlemek istediğiniz başlıktan parçaları dinlemeye başlayabilirsiniz.Ancak buişlem internet üzerinden gerçekleştirilmektedir ve internet bağlantınız kesildiğinde Mix Radio‘nun bu listelerini dinleme imkanınız olamaz.Bunun için listenin üzerinde parmağınızıbasılı tutun ve çıkan menüden Çevrimdışı Kullanılabilir Yap seçeneğine tıklayın.Uygulama bu sayede listeyi cihazınıza indirecektir.Fakat internet bağlantınızın Wi-Fi ile olmasında fayda var çünkü fazlaca internet kotanızı harcayabilirsiniz.

Listeyi indirdikten sonra listenize ulaşmak için Nokia Müzik menüsünden Çevrimdışı seçeneğinden indirdiğiniz listeyi görebilirsiniz.

Popüler Aramalar :

nokıa lumıa 520 muzık ındirme,lumia 520 müzik indirme,lumia muzik indirme programı,nokıa lumıa müzik indirme,nokia lumia 520 radyo nerede,lumia muzik indirme,windows phone muzik indirme,mix radio indir

2007 yılında ücretsiz web servisleri ile birlikte web hayatına giriş yapan Özkan Poyrazoğlu birçok farklı projede yer almıştır.İstanbul Teknik Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği bölümünde öğrenim hayatına devam etmekte ve Windows Phone Haber'i yönetmektedir. @ozkanpoyrazoglu
Yorum bırakın

29 Yorum "Nokia Mix Radio: Nasıl Çevrimdışı Müzik Dinlenir?"


Misafir
yasin
1 yıl 4 ay önce

peki bu muzikler nereye iniyor ?

Misafir
budra
1 yıl 4 ay önce

Arkadaşlar ben telefonumda mıx radıo yuyu kullanmak ıstıyorum ama ek ücret alurmı dıye supelerım var lıtfen yardımcı olun

Misafir
Anonymous
1 yıl 5 ay önce

620 telefonu hiç hoş değil yada ben özelliklerini bilmiyorum

Misafir
Anonymous
1 yıl 5 ay önce

@c:\Data\programs\ diye birşeyle mix radyo güncelledim güncellediğim şeyde hiç bir şey yok

Misafir
Anonymous
1 yıl 5 ay önce

İndiriyor ancak nereye bilmiyorum

Misafir
Anonymous
1 yıl 5 ay önce

Mix radyoyu yanlışlıkla birşeyle güncelledim mix radyo silindi her halde ne yapmam gerek geri yükleme için

Misafir
1 yıl 7 ay önce

benim tlfnm lumia 520 sarzm yarım saat dayanmıyo bana tlfnla oynamyrm bile yardm edn lütfennnnnnnnnnnnnnnnn

Misafir
Yasin
1 yıl 8 ay önce

Peki çevrimdişi dinlemek telif hakkı ihlali oluşturur mu ücret talep ediyorlar mı

Misafir
kemal
1 yıl 9 ay önce

Bu telefonda internetten indirdiğimiz müzikler nereye iniyor

Misafir
Emree
1 yıl 9 ay önce

L520 Aldım 2 hafta önce fakat nokia müziğe girdiğimde mix radio yok müziğim ve ayarlar var o kadar :( bi yardımcı olun lütfen

Misafir
Ömer
1 yıl 9 ay önce

çevrimdışı indirildiğinide ücret alınmadığı yazılmış ben indir simgesine basınca baglantı olmadıgını söylüyor

Misafir
yıgıt
1 yıl 10 ay önce

Arkadaşlar bende de lumia var normalde saatlık 6 muzık dınleyebılıyorsun lısteyı degıstırdıkce ıstedıgım kadar müzik dinleyebiliyorum.

Misafir
tuğçe
1 yıl 10 ay önce

Teşekkür ederim ama ayarlar zil sesleri yerinde özel diye bişey yok ki

Misafir
tuğçe
1 yıl 10 ay önce

Ya o değilse bn istediğim her hangi Bi şarkıyı zil sesi yapamıyorum müzikler den yardımcı olurmusunuuz

Misafir
tuğçe
1 yıl 10 ay önce

Sadece yabancı şarkımı ya tamm iyi güzel indire biliyoruz ama bn Türkçe şarkıda istiyorum bu arada arkadaşlar bna nolur yardımcı olun 520 kullanıyorum ama zil sesini orda olanlardan başka yani istediğim Bi şarkıyı yapamıyorum nasl yapa bilirim yardımcı olur musunuz ?

Misafir
1 yıl 11 ay önce

arkadaşkar ben nokia müzik’e girdiğimde mix radyo diye bi bölüm yok yardımcı olurmusunuz lütfen??

Misafir
Coshgun
2 yıl 19 gün önce

Nokia Lumia 820 kullaniyorum

Misafir
Coshgun
2 yıl 19 gün önce

telefonumda neden mix radio yok?

Misafir
Emre Yüksel
2 yıl 3 ay önce

bu güzel bir özellik merak ediyordum nokia lumia 620’de fm radio yok diyordu Allah Allah dedim nasıl yani müzik dinleyemecekmiyiz diye dedim sonra anladım fm radio’nun yerine mix radio özelliği varmış

Misafir
Anonymous
2 yıl 3 ay önce

Şarkıları indirince ücret alıyor mu?

Misafir
ÖMER
2 yıl 3 ay önce

NOKİANIN YAPTIĞI EN İYİ İŞ BU OLDU. KESİNLİKE BU ÖZELLİĞİN RAKİBİ YOK

Misafir
2 yıl 4 ay önce

Bu çok güzel olmuş bilgi için tşkler.

Misafir
2 yıl 4 ay önce

Wow! süpermiş. Gerçekten çok işe yarayacak bir paylaşım olmuş